Springa=stämningshöjande?

Har känt mig lite deppad under en längre period, har inte haft lust att göra någonting i stort sett, sakerna har jag gjort bara för att jag måste.
Nu har jag hittat ngt som gör mig på mycket bättre humör, eller egentligen har jag ju vetat innan att det är skönt efter att man har tränat, men jag har inte tänkt på att det kan ha så stor inverkan på en.

Nu är det 2:a gången jag springer på ca en ett års period, senaste var i torsdags, jag mår så himla mycket bättre efteråt!

Härliga känsla! Man mår bra av att träna helt enkelt! Kanske man ska ta sig i kragen och dra sig till gymmet någon gång i veckan iallafall, och springa i skogen 3 dagar och resten härliga promenader, eller en tur på cykeln.
Nä, nu måste jag iväg, Neo ska ha sin första hockeyträning för säsongen, kul!

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att du börjar må bättre!!! Det där med att röra sej verkar nästan vara magiskt, vilken inverkan det har på ens hela uppenbarelse!



Eran Pippi har fårr bäbisar, ÅTTA stycken;) Skitsöta ;)

Ha det bra

Kram

2009-09-13 @ 10:41:05
URL: http://darhusetihybo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0