Så typiskt mig!

Nu sitter jag här och saknar den där härliga känslan efter joggingturen, funderar på om jag ska ta mig en tur när Magnus kommer hem...men det är så typiskt mig att ge allt i ett par veckor och sen lessna...jag är en riktig jojotränings/hälsofreak..antingen allt eller inget.

Hmm...jag behöver ju inte ta en allt för lång tur...eller ska jag låta bli och istället längta lite grann...får se hur det blir.

Nu ska jag bara se till att ha det här träningssuget till Januari och förhoppningsvis lite till.
Ska jag berätta ngt konstigt..när jag springer själv, då är det mycket jobbigare, än när jag springer med hundarna och samtidigt kollar in hur deras muskler jobbar när dem springer..då kan jag springa jätte länge utan att bli trött eller särskilt anfådd..konstigt..

Just ja!

Eftersom det är officiellt, så måste jag ju berätta att en av mina bästaste vänner, Sara Lindström ska bli mamma, så himla roligt! Jag har väntat på det här LÄNGE! Ska bli så otroligt kul! Just det ja, jag och bebisen blir ju tremänningar också, Sara är ju min mammas kusin.
Typ halva min barndom spenderade jag i Hånick, bland hästar, hund, får, höns, kalkoner, kanin och katter, jag var så avundsjuk på Sara som fick bo på landet och Sara var avundsjuk på mig som fick bo i stan.

Vi hade det himla kul och gjort en massa roliga och knasiga saker, det mesta involverade djur, typ som att rida på får..haha..och lura Saras lillebror att göra detsamma på den elakaste tackan dem hade..haha..stackars Patrik..
Anordna hästhopptävling, hoppat i hö, suttit och gosat med hönorna i hönsgården, cyklat och badat på kvällarna, tolkat på skidor efter häst, lekt Macaver(kommer inte på hur det stavas) och "alla barn i bullerbyn" vi bråkade om vem som skulle vara Anna..hon var snyggast tyckte vi båda..haha..och undra hur många inspelade Beverly Hills avsnitt vi såg, Sara spelade in alla avsnitt, på VHS, kan ju tänka er vilken plats det tog:).

Härliga, underbara barndomstid!

Och nu ska våra barn växa upp ihop, det blir väl Tiam och Saras lill* som kommer att leka tillsammans, även om det är två år emellan.

Nu är jag ju såklart nyfiken på vem det är som gömmer sig därinne, kanske en Dylan? Eller Brenda? Det måste ju bli ett Beverly Hills namn, eller hur Sara;).



Kommentarer
Postat av: Sara Lindström

Gulliga du! :) Stora kramen

2009-09-13 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0