Kompaktkamera

Skulle vara skönt att äga en sån också, inte bara systemkameran, en sån man kan ta med sig överallt, systemkameran är ju hur bra som helst och ger så fina bilder, men och ett stort men...det är svårt att stoppa ner den i fickan när man ska ta en promenad, ute och springer, tränar hund mm..plus att man kan filma med en kompaktkamera, kanske man kan med en systemkamera också, men jag kan tänka mig att den isåfall inte har ett "svensson" pris.

Små filmsnuttar hade ju varit jätte kul att kunna lägga ut!

Ska prata med Magnus om det och se vad han tycker:).

Vi försöker att inte spendera pengar på sånt vi egentligen inte behöver, att man tänker en extra gång..att behöver jag verkligen det här..och det funkar rätt så bra..har en stor del av min lön kvar och om inte allt för lång tid så får jag en till..härligt:).

Igår var jag också iväg och jobbade, började kl 16.00, var på 40 års kalas och åt smörgåstårta och prinsesstårta och annat gott, gick av i morse kl 10.30, jag har världens bästa jobb! Jag trivs så bra där att jag längtar tillbaks!

En joggingtur blev det idag igen, innan Magnus stack iväg på jobb, så nu är man gräsänka igen, men jag hinner ta lite springturer medans Tiam är på dagis, så skönt att få lite egentid, mellan alla måsten.

En sån här kamera funderar jag på, får hoppas på att dem har en sån här i Hudik, så dem inte måste beställa hem. Hatar att vänta på saker, vill ha på en gång!





Kommentarer
Postat av: Tyra

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-12 @ 18:45:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0