Kanske dax för en uppdatering!

Får väl se om det blir lika långt till nästa inlägg, men vi gör ett försök iallafall.

Sitter här nu med kurrande mage, Tiam sover, han har varit på sin allra första dag på dagis! Det gick precis som jag förväntade mig, helt kanon, han sprang runt och lekte lite överallt, hängde på två äldre tjejer och hälsade på andra avdelningen, han molåt från frukten och var den siste att lämna fruktstunden, han kommer nog älska dagis!

Han kommer högst vara där 15 timmar i veckan, snarare runt 9 timmar. Och det blir nog alldeles lagomt.

Vilken skillnad det är på första och tredje barnet..haha..Ted grät så fort barnen var närmare än en meter ifrån honom..Tiam är mer den som gör dem andra barnen obekväma, eftersom han inte alls är brydd att springa fram och kittla ett barn han nyss hejjat på...ja..det gör ju allt mycket enklare iallafall.

I sommar har det inte hänt allt för mycket, jag och Magnus har jobbat och vi har inte tagit några längre resor, men furuvik och Järvzoo har vi iallafall varit till. Sen har killarna hängt på Susanne och Morfar till två bilutställningar i sommar, och vilka pokaler dem har plockat hem!

Pengar måste sparas eftersom vi har planerat in en Thailandresa med stor killarna i Januari, känns fortfarande tungt att lämna Tiam hemma, men vi vet ju att han har det bra, det är nog mig det är värst för!

Finns säkert mycket mer att berätta, men det hinns inte riktigt med just nu, magen kurrar alldeles för mycket.













Kommentarer
Postat av: ewa

Gud vad stora grabbarna har blivit!!Kommer ihåg "lilla" Ted från dagis.. men nu är han ju stora karln:)

2009-09-01 @ 12:27:39
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Titti Mila

Jasså ni funderar på Thailand i jan. Vi åker den 5e. Ska bli hur mysigt som helst. Var ska Tiam vara om han inte ska med då? Kan tänka mig att det blir svårt för dig att åka utan honom. Kul att du tagit upp bloggandet igen =)

2009-09-01 @ 17:09:26
URL: http://tittistrom.blogg.se/ny
Postat av: Anonym

Åh va kul med uppdatering,vet inte hur många gånger jag har varit in och det inte hänt nått!

kan tänka mig att tiam satt länge och njöt på fruktstunden!:)

2009-09-01 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0