Åh så härligt!

Jag hade helt glömt bort att det var så himla skönt att springa! Var på promenad med hundarna och sprang lite intervaller, nu efteråt så känner man sig så otroligt nöjd och lugn, är väl alla endorfiner som gör så att man känner sig så tillfreds.

Har just kacklat med Gagg, hon har sytt en bädd åt vovvarna..Gagg..alltså Therese är tapetserare, en sån som klär om möbler, ska dit och hämta bädden senare idag, ringde och sa till henne att hon skulle få göra två kuddar till vovvarna också, ska sätta in bild på den sen!

Nu ska jag ta och sy lite också, ska fixa förvaring till bilhundburen, där man kan lägga bajspåsar, koppel, godis mm, Foppa lyckades få tag på sitt nya fina läder halsband och tugga sönder det! Då var han billig kan jag lova!

Det som är så irriterande är att jag köpte det på en hundutställning i Eskilstuna, av en Whippetuppfödare och jag kommer inte ihåg vad kenneln hette, annars så skulle jag ju kunna leta efter deras hemsida..grrr..och det finns inte att få tag på här omkring!


Kommentarer
Postat av: Elsa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 18:13:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0