Träning

Nu är det väldigt mycket träning i min vardag.

Jag springer 3-4 dagar i veckan och jag mår så bra när jag gör det, nu är jag nog inne på 4 eller 5 veckan.
Är just hemkommen från en springtur på 6 km.
Mäter upp rundorna på iform.se, helt suveränt!

Den senaste tiden har det gått upp ett ljus för mig, jag hoppade av gymnasiet efter 1:a året, och har hankat mig fram på lite olika jobb, vissa ställen har jag trivts jätte bra på, som på matstället i harmånger, även om det inte var mycket i lön och fast det var väldigt stressigt..så hade vi som jobbade där så himla roligt!
Sen på macken, där saknar jag mina kunder!
Och nu har jag ju timanställning som personlig assistent och där trivs jag jätte bra.

Men nu är det dags att ta tag i sitt liv, se till att man har framtiden säker(i jobbväg).
Så nu ska jag ta tag i den här skiten som har legat och gnagt mig i många år, gymnasiet ska läsas klart!
Nu ska jag inte vänta, utan det ska göras! Hade jag tagit tag i det första gången jag tänkte på det så hade jag haft det här klart nu. Och kunnat söka in på det som är mitt slutmål, jag vill läsa på polishögskolan!

Idag ska jag till CUL för att få lite info och papper, så jag får sätta igång!
Samt se om mina poäng från 1:a året fortfarande är giltiga, skulle vara jobbigt att få börja om helt från början.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så mycket för Dina fina kommentarer=)

Ang min design på bloggen är det en tjej som hjälpt mig för 70kr! Du kan få hennes adress om du vill, hon är super duktig!



Jo jag har fått ett erbjudande om att baka till ett barnkalas, jag tycker det är super kul så får kankse ta o göra allvar av detta!;P Eller iaf på hobby nivå:) Och som du sa sätta upp på skolor är ju skit bra ide:D



kramar

2010-01-07 @ 17:21:28
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0