Apa??

Det verkar som att ngn har bytt ut vår lille kille och lämnat en apa här istället!
Tiam är bokstavligt talat ÖVERALLT!! Han klättrar upp på vardagsrumsbordet, köksbordet, matsalsbordet Neos skrivbord, Teds våningsäng..ja överallt, man får passa honom hela tiden.

Igår klättrade han upp i hans sulky och stod där och hoppade.
Synd att jag inte kan överföra bilder och videor från min telefon, för då hade ni fått sett hans bravader.

Jag har nuförtiden alltid hjärtat i halsgropen

Nu sover han tack och lov...


Dålig skärpa på bilden, men jag måsta ta med den, det här är Tiam i ett nötskal..skitunge!


Kommentarer
Postat av: lutten

han e ju så jävla söt=)

2009-05-31 @ 21:36:02
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe...jag känner igen det där. Lite jobbig ålder men samtidigt helt underbar! vad stor han blir! Tänk att vi precis födde dom. Hoppas allt är bra med er.

Kram anna

2009-06-07 @ 18:52:43
URL: http://annafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0