Turbulenta dagar

Har hänt så mycket dem senaste dagarna så jag har inte haft tid att sitta vid datorn, en nära vän har behövt en massa stöttning, så jag har funnits hos henne och lyssnat, stöttat och hjälpt till..finns fler också som har funnits vid hennes sida..ni vet vilka ni är..och jag vet att hon är er evigt tacksam..

Det ser ljusare ut iallafall..även om det är en lång väg kvar..

Inatt drömde jag om Källa, det är tredje gången..och i drömmarna verkar det som att hon aldrig har varit borta...men nu den senaste drömmen, så var vi påväg över en stor väg och jag gick över och när jag vänder mig om är båda hundarna borta, jag börjar ropa på dem, men bara Rocco kom tillbaka...Källa var borta..jag sprang runt och letade men såg henne ingenstans, vaknade och grät en stund innan jag somnade om igen, försökte drömma igen, ibland har jag lyckats drömma om samma sak igen och ställa allt till rätta..men inte den här gången..

Tiam är lite krasslig, förkyld och han verkar ha ont i magen..där fick man för att man sa att det var längesen man var sjuk!

På torsdag är valparna 2 veckor!

Tror jag måste åka och kika på dem nu i veckan...spännande att se hur mycket dem växt, jag vet att uppfödaren till pappan har varit och kikat på dem nu och hon säger att det finns flera "guldkalvar" i valplådan!

Nä nu har jag lite att ordna här hemma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0