River upp såren

Källas aska har kommit, så Magnus ska få åka dit och hämta hem henne idag, jag orkar inte själv..nu tycker jag bara att det känns jobbigt..såren rivs upp på nytt, men det kanske känns annorlunda när jag har fått hem askan..får väl gråta en stund..och hoppas på att såren läks igen.

Funderar på vad jag ska göra med askan..lite ska jag gräva ner i trädgården och plantera ett träd där, men sen funderar jag på om jag ska sprida henne lite varstans..dem ställena som hon älskade att vara på, ute på vår äng, i skogen, på mormors strand och ute vid hamnen , där vi bodde när hon var liten..

Älskade Källa, saknar dig mer och mer för varje dag

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah, okey jag tror jag förstår :)

Ska testa det nästa gång vi tränar!

Tack så mycket för rådet, uppskattar det massor!!

2009-03-12 @ 18:32:57
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0