Kaninporr!

Ja idag har det varit full fart på kaninerna, riktiga vårkänslor;).

Imorgon får dem träffas en stund till, så om allt går vägen så blir det hermelinungar här om en månad, två honor som förhoppningsvis blev dräktiga idag.

Och vår Löwen Pippi ska också få komma till, ska iväg och hämta grannens löwen, så det blir renrasiga löwen, dock utan stamtavla, men perfekta kelkaniner:).

Idag tog vi vår första cykeltur, jag Rocco och Ted, Neo skulle också med från början, men det visade sig att hans cykel var utan luft och ventilen på pumpen stämde inte med Neos..men han sprang en stund med oss, till vi beslutade att åka hem med "ankaret".

Så nu bestämde jag och Ted att om det är fint väder imorgonbitti, så cyklar vi till skolan, ca 5 km, får se hur trött han är när vi är framme, jag och Rocco ska ju cykla hem också vi..en mil blir inte dumt:).

Igår var jag iväg och snusade valp! Fy tusan så söta dem har blivit..och jag vill fortfarande inte förälska mig i någon...kan ju hända att kulorna inte ramlar ner heller, dumt att bli fäst vid en krypto..

Nu ska jag lägga mig i ett bad och läsa en hundtidning, i ett nystädat badrum...härligt!


Ganska så söt?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kanske måste tinga en Hermelin redan nu... Har en stor innebur över ;) Min stora vädur dog i natt, av ålder och det är tomt med bara en liten en som ska kelas med... En hona skulle jag vilja ha i såfall... Hoppas det blir någon över !

2009-03-26 @ 10:02:47
URL: http://tussilagoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0