Hundbädd

Nu har Foppa fått en bädd, hemmagjord såklart.
Jätte härlig! Var iväg till min vännina och köpte stoppning till bädden, det blev som en stor kudde, tror han kommer sova gott där.

Här är resultatet, tyvärr lite dålig bild, hade inge batteri och kameran dog efter att jag knäppt bilden.


Jätte mjuk och härlig

Var ju som sagt in till Therese(Gagg) och kikade på hennes lilla verkstad..gud så mysigt..och hon är verkligen jätte duktig, hon är tapetserare kika in hennes hemsida www.sittotyg.se 

I helgen får vi reda på vilken av valparna som flyttar in, jag tror jag dör av spänning, var till dem igår också och myste, tur att Eva står ut med mig!



Lillkillen i huset


Kommentarer
Postat av: Emma

VILKA ÖGON!!! Snacka om att trollbinda...

2009-03-31 @ 20:58:59
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu har jag läst och läst och gråtit. Jag är så ledsen för din skull för din kära lille vovves skull. Jag led med dig när jag läste de sista minuterna. Det verkar som om ni klarar det bra iallafall, vad spännande med en ny liten medlem. Kram

2009-04-05 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0