Varit och bowlat..

Gud så längesen det var jag bowlade, kanske ngn gång på mellanstadiet sist? Kul var det iallafall...även om jag åkte på stryk utav Ted och Neo första omgången..hmm..men dem hade ju sånt där rännskydd..(säger hon som aldrig kan förlora).
Magnus satt och kommenterade mitt spel, typ hela tiden..han hade så ont i ryggen och svanskotan efter en vurpa på isen igår så han kunde inte spela...hmm..

Ja ja..andra omgången ryckte jag upp mig och spöade ungarna..haha..blev riktigt duktig faktiskt..Magnus var faktiskt lite imponerad..ändå..även om han hade svårt att säga det:).
Sån är vi liksom, vi måste vara bäst på allt vi gör, och alltid vara värre än den andre, tävlingsmänniskor båda två och vi hatar att förlora, ibland är det väldigt jobbigt och vi kan bli riktigt griniga på varann, kortspel har vi lagt ner, ingen idé..blir bara bråk...haha..skit fjantigt egentligen..:).

Ted  har absolut ärvt våran vilja att vinna, där är det blodigt allvar och man ska vara bäst på allt...men Neo däremot, finns inte en gnutta av tävlingsinstinkt i grabben, eller lite finns det nog, mera "normalt" om man säger så..han hatar att tävla och jämnföra sig med andra...vilket skönt liv grabben måste ha:).

Lite kul det där med Neo och ridningen, jag sa till Neo att först kan vi fixa en lugn och trygg läromästare till dig, som du kan uttvecklas på, sen köper vi en skit bra ponny som du kan tävla med och vinna jätte mycket tävlingar..bla..bla..kolla på den här hästen Neo, gud en sån här skulle du ha..vilken ponny!

Neo svarar med att om jag fortsätter tjata så kommer han att tröttna på hästar..hmf....grabben vill inte tävla...det måste ju vara för att han inte fått känna av segern sötma än..blir nog andra bullar då...hmm..:).

Nästa gång vi ska bowla ska iallafall Magnus vara med och jag ska spöa skiten ur han!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja hela familjen Eldh/Johnsson är väl tävlingsmänniskor =)

Åhh, vilka härliga sommarbilder..

Längtar tills vi får sitta på eran altan i sommar o grilla o mysa jah =)

Bjöd just i oss själva, haha!

2009-01-26 @ 16:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0