Ur barnamun(hockey)

Jo, måste ju skriva vad Ted hade sagt till min kusin...

Ted är ju som sagt väldigt duktig på skridskorna, för ngn träning sedan hade dem "match" i slutet, i ca 20 minuter, han petade in 15 mål under den tiden(ja vet att ja skryter, men det får man göra när det gäller ens barn:), samtliga utan assist, han är lite dålig att passa grabben, men vad gör väl det när man fixar målen själv...

Iallafall var min kusin(spelar i samma lag) lite putt på honom, vid frukostbordet hemma hos dem så kritiserade Wille honom "Du passar ju aldrig Ted!"  Ted - Nä, men om du åker bakom mig så kan ju du ta returen om jag missar mål..hahaha.

En tuff hockeykille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0