Tiam går!

Lille killen har tagit ca 7 steg idag, flera gånger om också..han kunde gå, det vara bara modet som saknades, men Magnus och jag satt och skickade honom mellan varann, så att han märkte att han inte skulle ramla och tillslut så gick han, så gullig ser han ut när han vankar fram med ett stort leende:).

Expedition överföra bilder till datorn fortsätter, hmm..Magnus telefon kan man få fram bilderna ifrån, men inte min, vette tusan vad det är som är fel..det ska alltid krångla med våra grejer..har filmat Tiam så jag ville ju lägga ut den.

Nu ska vi lägga barnen, plocka undan lite, sen ska jag och M lägga oss i ett bad, sen blir det te och nybakt bröd.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Har tittat på MMSet! Vad duktig han är!! Såg igår (förlåt, i förrgår)när vi var hos Tomas att det var bra nära att han skulle prova på. Förresten, han tog ju ett steg då. STOR DUKTIG kille!!!

Kramar till er alla från oss.

2009-01-05 @ 00:22:07
URL: http://susasblogg.blogspot.com
Postat av: therese Eldh

duktig duktig!

2009-01-05 @ 12:51:07
Postat av: Susanne

Tänkte länka din blogg från min. Går det bra?

Kramar

2009-01-06 @ 12:22:45
URL: http://susasblogg.blogspot.com
Postat av: Sara

Stora killen!:)) Kramen Sara

2009-01-06 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0