Sofie och Syster ska jag göra er mer nostalgisk:)

Gamla bekanta eller:).


Dino


Nicky- Vackra sur-tanten


Donovan-Genomsnälla och extremt långa Donovan


Ilona


Kilroy-Heta kilroy


Leo-Snälla stora Leo


Molle- Allas våran Molle, kunde jag ju göra Susanne nostalgisk också, för han fanns väl där
då på din tid:).


Linus- Hästhataren Linus:)


Pride-Surskallen och Fonzie's bästa kompis


Princess- Vackra Princess


Dusty- Sofie's Dusty:)


Super P-Therese 's söta pigga Super, han var kvar till år -08 på stallet.


Fonzie- Sist men absolut inte minst, inte i mitt hjärta iallafall, där är han störst av alla, min Fonzie

Kommentarer
Postat av: therese Eldh

Å min super!!! å vad man längtar efter den gammla goda tiden!!! kom på att jag red ju dino väldigt mycket på slutet också!:)

2009-01-10 @ 17:23:22
Postat av: Fia

Ja, kom på det jag också när jag satt och la in bilderna och jag red Ilona lite då och då och Tosca, men henne hittade jag ingen bild på..undra vart alla blev av och om dem lever?



2009-01-10 @ 18:19:36
Postat av: Emma

Nicky var min favorit.. Henne var jag på väg att köpa när de sålde henne, men det löste sej inte med stallplats... Hon var min absoluta favorit, men underbar i hjärtat, när man fick komma in;)

2009-01-10 @ 20:14:49
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Postat av: Fia

Emma: Jaså, tråkigt att hon inte fick komma till dig, jobbigt att vara så nära och sen förlora dem.



Jag bönade och bad till mamma att jag skulle få Fonzie, han skulle säljas för 25 000, men jag fick köpa honom för 20 000, men pengarna fanns inte, ändå hade vi haft gratis stallplats hos våran faster..tror du jag var ngt putt på min mamma sen eller.



Vet du vart Nicky tog vägen sen?



2009-01-10 @ 21:00:46
Postat av: Susanne

Åh, har du en bild på Molle! Visst var lille bångstyrige Molle där när jag var där. Har faktiskt ridit på honom också.Har också en bild på honom någonstans i mina gömmor.

Kram

2009-01-10 @ 23:38:59
URL: http://susasblogg.blogspot.com
Postat av: sofie

åååååå vart har du hittat bilderna??? guuud va jag saknar alla.. men allra mest min lilla Dusty! Undra vart han är??!

Jagvar in på HRPK´s hemsida och kollade in dem nya hästarna.. gud va konstigt att det är bara en massa nya hästar där. Att alla "våra" är borta :-(

2009-01-11 @ 09:44:35
Postat av: Anna

Vad kul att se bilder på allihop!!!!

Kilroy var ju hur mysig som helst!! :D :D

2009-01-11 @ 12:13:26
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Emma

naw.. va länge sen..

SÖtisarna, va ett tag sen man skutta runt på dusty nu..

2009-01-14 @ 21:37:41
URL: http://www.Emmisss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0