Rida!

Imorgon är det första gången på över 7 år som jag sätter mig på hästryggen igen, så kul ska det bli!

Ett riktigt stort plus är att hästen är hel cool och är van en väldigt sprallig stor hund, så Rocco och Källa kan hänga med när jag är ute och rider, jag tror att jag har kontroll på dem även från hästryggen, men det återstår väl att se:).
Källa kommer nog bara vara intresserad dem första 5 minutrarna, sen antar jag att hon inte kommer att bry sig nämnvärt, lite hårdare kommer jag nog få vara mot Rocco, men jag tänkte låta Rocco få busa av sig med Lise-lotts hunden innan, så att han är lite lugnare när jag ger mig iväg.

Fy tusan vad roligt det kommer bli:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0