Neo och Stig

Neos favorit!

Tycker han har ett så häftigt namn!


Tiam och plastmormor Susanne är åskådare på läktarn

Jag kan meddela att jag har sjukt ont i ryggen och axelpartiet, insida lår känns det också...men jag längtar som en tok till fredag, vi ska träna lite galoppfattningar eftersom Salsa rusade in i galoppen, så det blir lite övergångar från skritt till galopp för att få bättre balans och en mer samlad galopp, sen blir det nog lite balans övningar(för min del), ska se om det finns ngn vändplan vi kan andvända som volt, rida utan stigbyglar kanske.

Idag var vi in till Lena en sväng, Lars fyllde gammelgubbe, så vi var in och åt tacos med dem, Neo stack iväg till Farmor, så nu är vi en man kort här hemma, ganska lugnt och skönt faktiskt att slippa lyssna på pojkarnas gnabb.

Nu ska jag sätta mig ner och räkna ut hur mycket det skulle kosta att ha ponny, eftersom jag varken röker, snusar eller går ut särskilt ofta, jag köper inga veckotidningar, jag handlar nästan aldrig kläder, jag shoppar typ aldrig smink, jag är inte prylgalen och om vi bara har en hund i taget, efter att Källa åker till himlen..så borde vi ju kunna ha en ponny till Neo, helst av allt skulle jag ju vilja ha en själv, inte en ponny, men ett fullblod! Jag älskar eng. fullblod! Tycker dem är så vackra, men nu får jag ju rida Salsa och det räcker ju gott och väl.

Återkommer med beräkningar senare:).

Kommentarer
Postat av: Emma

något måste man ju ha att spendera pengar på ;) Är det inte en sjlv eller barnen... Min svaga punkt är barnkläder... helt dyra som inhandlas över internet från något onödigt dyrt märke :) Men som sagt alla bör ju ha en last!!

2009-01-15 @ 09:43:07
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Postat av: sofie å

stickan! hahahaha



Men gud va kul att Neo har börjat intressera sig för hästar! Hoppas någon av mina gör det med =)

2009-01-15 @ 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0