Jurkyrkogården

Den har ni väl sett? Skräckfilmen av steven king(har jag för mig iallafall), kommer ni ihåg den lilla grabben som är med där...här kommer hans look alike iallafall


HAHAHA...tycker ni inte:).

Killen med grimaserna(eller hur det nu stavas)






Han kan vara söt också:).

Lillefisen ser ut som han har gått en rond i boxningsringen, först ett rivmärke under ögat, sen ett blåmärke och en bula i pannan, men det är väl sånt man får vänja sig vid nu när det tränas på två ben:/.

Neo längtar tills på lördag, han har nedräkning på dagarna...jag själv sitter och tittar på hästannonser...hmm...finns många söta b-ponnyer...mamma är ju väldigt svår övertalad..NOT!

Letar lite begagnade ridkläder till honom, har kollat med två av mina kusiner som rider/ridit, men ingen av dem hade några mindre byxor kvar, nu har jag pratat med mamma och hon skulle ringa till min "styvfars" sons tjej, dem har hästar och jag hoppas att det finns lite urvuxna ridkläder.

Imorgon ska jag och Neo in till bibblan och låna lite hästfakta böcker som vi ska läsa, sen ska vi åka till BOLE och köpa ett par ridvantar till honom..
Fasen vad kul det är, hoppas verkligen att han vill fortsätta rida när han väl provat, ridning var ju mitt stora intresse från när jag var 7-8 år till jag blev 16 och jag ångrar mig att jag slutade!
Försökte övertala Magnus att vi skulle köpa grannens ladugård och bygga stall..men det gick inge bra..hmm..fick till svar att ladugården var fallfärdig...är inte han snickare liksom..kan man inte fixa sånt då?

Magnus har själv uttryckt det så här för inte allt för längesen när vi pratade om barnens intressen..."jag vill kunna ge mina barn dem bästa förutsättningarna för att lyckas"...då borde han ju bygga ett stall också.

Det skulle ju vara perfekt det , ca 5-6 boxar, så kan man hyra ut några stycken, så har man sina egna hästar där så gott som gratis...jag får bearbeta honom långsamt...

Har blivit riktigt ridsugen själv nu, ska iväg till "grannen" i helgen som har hästar och se om hon behöver ngn hjälp..

Nä gott folk nu ska jag sätta mig framför tv:n och dricka lite te


Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det kul när barnen delar ens intresse. Oscar tycker oxå om hästar, så jag hoppas han kommer in på ridskolan sedan efter sommar lovet..



Den lilla bäbis är det väl sådär med... Är aldrig säker på morgonen om han fortfarande lever. Har varit hos veterinären och de verkar inte kunna göra något. Men nu rör han sej allt mindre och äter nästan ingenting.. vi väntar och ger honom kärlek under tiden...

2009-01-09 @ 08:21:36
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Postat av: Sussa

Gud va söt han är!!! Haha, så jädrans gulliga grimarser!



Ha en trevlig helg!

Kram!

2009-01-09 @ 20:12:40
URL: http://sussafurustrom.blogspot.com
Postat av: Madde

gud vad kul att han börja intresserat sig för hästar:D

och lill plutten e ju så sjukt söt=) ger ett stort leende på läpparna!!=)

kram på alla

2009-01-10 @ 00:17:45
URL: http://o0missmadde0o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0