Intro på ett jobb

Har varit iväg på intro på ett nytt jobb som personlig assitent, hade chansen nu att börja jobba lite extra där, så då nappade jag på direkten, är ett perfekt jobb för mig och jag känner redan tjejen jag ska vara hos sen innan, min mamma jobbar nämligen åt henne, så det känns riktigt bra.

Så nästa vecka ska jag iväg två dagar och jobba, Tiam får vara med mormor ena dagen och farmor den andra, går nog jätte bra det.

Blev bjuden på fest också nu på fredag, det skulle vara ngn information/kurs på em sen blev det tre rätters middag på kvällen, HÄRLIGT!

Skönt att ha ett jobb nu, eftersom jag sa upp mig från det gamla, så jag har ju inte haft ngt att gå tillbaka till efter mammaledigheten, men nu känns det lite mera säkert:).

Jag har ju dagar kvar på föräldrapenningen, men det kan ju vara bra att spara lite också, jag kommer ju inte jobba mer än halvtid så jag har ju mycket tid med Tiam ändå och oftast så är det på em, kväll/natt, så då kommer han ju inte märka att mamma är borta så mycket.

Sen får jag ju sova på nätterna där också, så man kommer vara utvilad efter jobbet.



Kommentarer
Postat av: Emma

Perfetkt, skönt att tjäna lite egna pengar, och få jobba amed något annat än att "bara" vara mamma..

2009-01-21 @ 07:09:08
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Postat av: Hanna Östlund

Men vad roligt att du fått lite extra jobb! Inte helt fel om man kan spara lite dagar ju! Roligt också att du kan rida Liselottes Salsa, superträning:) Kram Kram

2009-01-21 @ 09:01:22
URL: http://melvinbergh.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0