I'm Alive

Ett livstecken får ni här, så ni vet att vi lever och mår bra:).

Har haft fullt upp, jobbat två dagar också, har gått kanon..kan bara säga att jag har haft sån himla tur som fick det här jobbet.

Tiam går hur mycket som helst nu och han är så stolt!
Två nya tänder har kikat fram uppe, så sött! Och han är så GO!

Neo har fått varit på dagis två gånger den här veckan, och längre än hans vanliga pass(dem har kommit på den dumma idén att ha 3 timmar varje dag), så han har varit så glad över att få äta lunch på dagis:).
Ibland blir jag så förvånad över hur klok han är min lille Neo, det kommer så kloka ord ifrån honom, måste vara brås på mamma;).
Sen är han så smart också, han kom in till mig när jag höll på med tvätten, så säger han "mamma jag kan stava till öga, Ö..G..A säger han, sen frågar jag om han kan stava till öra..och han säger Ö..R..A, helt otrolig! Vi har inte ens tränat och han ljudar till bokstäverna också...Mammas duktiga kille!

Och Ted frågade mig igår om man kunde köpa skolans matteböcker..för då skulle han köpa 3:ans, 4:ans, 5:ans och 6:ans och träna i dem, så kul att dem vill lära sig!

Nu måste jag lägga mig gott folk...gonatt!


Kommentarer
Postat av: therese eldh

men du fia jag tror det är mig dom är lik!

2009-02-01 @ 19:02:23
Postat av: Angela!

Hej!

Hittade in hit=)

Vad kul att dina barn är duktiga och VILL lära sig (säger jag som ska bli lärare;))

Om ni inte redan har kikat så finns det massa bra sidor på nätet med bra matteupgifter och så. Hur kul som helst.

Här kan du kika lite om du vill 713.html" rel="nofollow">http://lankskafferiet.skolverket.se/sidor/0713.html



Kram kram!

2009-02-04 @ 14:53:21
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0