Hundarna rastade

Rocco fick dra lite grann, skit kul att köra med sparken, även om jag tycker han är lite för "lat" ...tänk en siberian Huskey, vackra hundar med en otrolig energi, kanske får plats för en sån hos oss ngn gång i framtiden, måste bara hjärntvätta Magnus först...
Igår när jag var på promenad så gick jag och tänkte på att det skulle vara en stor dröm att sticka iväg uppåt i landet, inte för långt upp men typ Ö-vik(bra för pojkarna också med tanke på hockeyn) köpa en gård och köpa in en massa draghundar och ha slädturer för turister...så mysigt...men vi blir nog kvar i Hudik, jag vill inte bo någe långt ifrån familj, släkt och vänner, så vi blir nog kvar i lilla Hudik och slädturer i Hudik är nog inget att satsa på, finns ju knappt någon snö..



Nu bär det av mot stan snart, gymmet, skönt att få röra på sig! 


Kommentarer
Postat av: therese Eldh

men du.. jag har hört att det är värsta affären att starta hundslädsturer i sthlm!:) flytta hit.!

2009-01-02 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0