Härligt väder!

Gud så härligt det var idag, strålande sol!
Lite väl kallt, tycker det borde vara 5 minus, inte kallare och inte varmare.

Halleluleja..jag komihåg att ta med mig kameran ut!


Vovvebus


Näsan blev rödare och rödare för varje minut:).


På vägen till bussen går vi förbi min mammas barndomshus


Vackra gamla Källa som blev elva år den 12 januari


Storebror hämtad vid skolbussen..

Nu ska vi snart åka till barnens farmor, hämta Neo som har sovit där.

Beräkningarna om hur mycket det kostar att ha en häst fortsätter:).

Kommentarer
Postat av: Emma

Tyvärr måste jag berätta att det här blir nog "bebis" sista dag... Han verkar ha ont, så ont, och mitt hjärta gråter. Vi åker till vetrinären efter lunch, så får vi se vad hon säger, om det finns nåt vi kan göra. Jag vill ju inte att han ska behöva ha ont, då känns det bättre att han får somna in... Tänkte bara att du ville veta...

2009-01-16 @ 09:54:00
URL: http://tussilagoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0