2009 är här! Nyårslöften!

  • Jag ska börja träna igen på gymmet, två gånger i veckan! Hatar att känna att jag inte har någe muskler..har legat på latsidan hela hösten..
  • Jag ska äta bättre och nyttigare, har ätit onyttigt i tid och otid hela hösten.
  • Jag ska sluta svära(eller inte svära lika mycket).
  • Jag ska ägna mer tid åt att göra det jag vill göra.

Ja, den kan väl egentligen göras längre, men det här är nog dem som jag vill ändra så fort som möjligt...

Imorgon ska jag till gymmet, hundarna ska få sig en långpromenad först, men sen bär det av, första gången sen typ i oktober, jag anar att en viss träningsvärk kommer att uppenbara sig:/.
Men det ska bli skönt att komma igång igen....jag väger mindre nu, fast jag ätit hur mycket onyttigt som helst och snabba promenader och gymmet har lyst med sin frånvaro..japp jag väger mindre, men måtten visar någon cm extra, så ett riktigt bevis på att vikten inte spelar ngn roll...muskler väger mer än fett och det är bra nog mycket snyggare att vara smal och vältränad än att bara vara jätte smal! Tycker jag själv iallafall!

Igår tog vi farväl till onyttiga "svullkvällar" genom att svulla hur mycket vi vill...tillslut fanns det ingen plats kvar i magen

 Gött var det! Och jag sörjer inte allt för mycket, jag får ju äta tjaffs på lördagar och så långt är det ju inte till lördag;).

Hoppas att ni hade det trevligt igår och att det nya året började bra!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!Tack för senast. Mycket uppskattat ska du veta. Har saknat dina inlägg. Så ni har flyttat!?

Fina upplägg på bilderna.

Vilka fina nyårslöften och många! Själv har jag just bestämt mig vad mitt ska bli....NJUT!! Livet är kort.

Många kramar och hälsa hela familjen.

2009-01-01 @ 21:27:01
URL: http://susasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0