Tiam 1 år!

Grattis min lille vän!
Gud vad tiden har gått fort, känns som det var alldeles nyss han kom till oss..och nu är han stora killen.
Vi hade kalas igår på delångersgården, han fick jätte fina presenter av allihop, sen saknades ju ett par stycken också, mormor, moster, morbror och gammelmostrar, dem satt väl på ngn trevlig restuarang i Thailand istället..hmm..men dem firar honom när dem kommer hem.

Idag blev det cup för hela slanten, vann en och förlorade en, Ted gjorde 3 mål idag, igår hade dem också cup, då sprätte han in 10 mål!
Så lik sin mor:).

Det gick kanon att jobba i fredags, skönt att få komma hemifrån och inte bli påmind om att Källa är borta...hennes ljus brinner alltid när vi är hemma. Idag har det också gått bra, gråtit en stund, men jag kan prata om vad som har hänt utan att börja gråta och det är ju ett framsteg iallafall.

I fredags tog jag första promenaden utan henne och det var jobbigt! Meningen var att jag skulle möta upp Ted på hemvägen, men det kunde jag inte, var ju alldeles rödgråten, så han fick gå med polarna hem istället.
Det var tufft eftersom jag vet hur mycket hon älskade att gå ut på långpromenad....till och med i onsdags, när hon var så sjuk och hon bara låg ner i hallen och knappt rörde sig, så lyfte hon på huvudet och tittade på mig när jag satte på mig jackan..och hennes ögon sa "Ja! Ska vi på promenad"

Och en sak som jag kunde bli så less på förut saknar jag nu, hennes hår! Hennes hår som alltid låg överallt, direkt hon strök sig mot en, så hade man en hel päls efter benet sen, eller när hon ruskade sig och det bara täckte hela golvet...jag saknar det, tycker att det är så jobbigt varje gång jag går med dammsugaren och håret börjar försvinna mer och mer.

Vill drömma om henne snart..en sån där verklig dröm..så att det känns som hon är tillbaka för en stund, men det kommer väl, så småningom.


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

GRATTIS till Tiam :D Helt otroligt att ett helt år har gått!

2009-02-17 @ 10:51:16
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Kicki

Grattis till lillkillen!



Och huvva vad tårarna rinner. Tänker på er och förstår saknaden. Du har skrivit så fint om henne!



KRAM

2009-02-17 @ 20:34:02
URL: http://kicki_a.blogtown.se
Postat av: Titti

Grattis i efterskott till Tiam.



Ledsen för vad som hänt Källa.... vet hur mkt man älskar de små liven...wilma e mitt allt!



kram från njutånger

2009-02-19 @ 00:16:50
URL: http://tittistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0