Sjukstuga?

Hmm..Tiam spydde i lördags kväll och natt, jätte pigg på morgonen och resten av dagen, fram till kvällen då nästa spya kom, nu har det varit lugnt med kräkningar, men grabben som aldrig brukar säga nej till mat, ratar allt just nu..stackaren..nu ligger han och sover sen kl sex, antar att han kommer vakna och vara uppe en stund ikväll, men det gör inget, enda pluset med att dem är sjuka är att dem är så trött och gosig:).

Nu nyser Ted som bara den och klagar på huvudvärk, blir spännande att se vad han får för ngt.
Vi har klarat oss så bra från sjukdomar den senaste tiden, bara jag som varit sjuk, magsjuka hade vi för två år sedan!

Vi var iallafall ut en sväng idag för att få i oss lite frisk luft..men det blev inge lång varit, stor killarna hann åka pulka i backen en sväng och Tiam blev dragen på sin pulka och det tyckte han var mysigt:).






Mammas skithögar!


Lyckades scanna in en bild också, på Ted och en ung Källa, här är hon nog ca 5 år..världens och himlens snällaste vovve.
Skrev till en tjej som heter Lisa tidigare idag, hon är en otroligt begåvad människa, hon har fotograferat pojkarna och vovvarna för några år sedan, men hon kan mycket mer än bara fotografering också! Kika in på hennes sida http://www.krutrut.com/  sen kikar ni in i hennes portfolio och letar upp små hundar som hon gör av lera..en sån ska jag beställa och ha på Källas urna..alltså en mini Källa i lera:). Kolla in på hennes galleri också, jag lovar hon är helt otrolig!

Kommentarer
Postat av: Helena Elofsson

Usch och fy vad jobbigt för er att Källa lämnat er.... Grät stora tårar när jag läste...minns sååå väl hur ont de gjorde när Fritz blev påkörd.. det är snart 2 år sen men det gör fortfarande ont... men jag känner faktiskt att han är med oss nu så det känns bra.... I början var det bara blankt i huvet men såsmåningom började ja känna att han fanns i närheten..



Så källa dyker nog upp hon me tror jag!



Många kramar till er från mig!!!!

2009-02-23 @ 20:06:29
Postat av: Linda O

Hej! Ja, efter huvudvärken kommer feber. Maya fick det inatt. Alldeles varm va hon. Hon ropade så gulligt in till oss:

-Mamma, pappa, jag håller på å svettas ihjäl!

Gofisan. Då va det bara å lunka ner å hämta ipren och sen upp i vår säng. Så vi har också sjukstuga här. Men bara jag klarar mej från magsjuka så. (håller både tummar och tår, för de ringde från dagis och sa att en kräkits hemma)

2009-02-24 @ 10:52:33
Postat av: Anna

Lisas hemsida har jag kolla in några gånger, så jäkla duktig hon är!!!



Ha en kanon dag!

2009-02-24 @ 11:39:31
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Madde

Du har så fina pojkar=) avis:D

finns massa kulo göra av hundarna o det blir nog jätte fint=) Ska beställa en tavla jag då det e svårt o få båda att "posa" på samma bild;)

2009-02-24 @ 18:31:02
URL: http://o0missmadde0o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0