Måndag=Städdag

Ja då var det måndag igen, har min städdag då ja, då allt ska göras..
Damma
Dammsuga
Torka bort fläckar på möbler och väggar
Städa badrummet
Torka golv
Städa kaninburar
mm

Nu har jag bara torkning av golven kvar..passade på att ta en promenad med Rocco emellan, så man fick lite nya krafter.
Jag hittade på massor under promenaden för att aktivera huvudet på honom, han fick leta godis i djupsnö, sen fick han leta godis i ett träd.
Sen körde vi lite lydnad, tränade framförgående som faktiskt går bättre och bättre, det är det enda moment vi har haft problem med..men det verkar som det börjar släppa..tack och lov!
Sen pulsade vi båda i djupsnö, så vi fick träna lite styrka och kondis..

Pratade med mamma också, dem hade fått reda på att Källa hade somna in igår, lillebror hade varit in på facebook, så det var ingen rolig dag igår för dem..och jag hade väldigt svårt att få rösten att bära när jag berättade för mamma varför vi fick ta bort henne, så hon började gråta igen och moster med..uffa..Källa du är älskad och saknad av många!

ÅHH..nu ser jag ett ställe som jag missat att damma på...hmm..bäst jag skyndar mig innan lilleman vaknar...


Kommentarer
Postat av: Krutrut-Lisa

Såklart jag hjälper dig med din vackra Källa. Tänker på er. Det är inte lätt att vara utan henne kan jag tro... Hoppas dagarna ljusnar med tiden. Gissar att en Foppa kommer ge dig lite livslust åter.



Sov gott Källa!



Kramar från Lisa & röda

2009-02-23 @ 13:13:10
URL: http://www.krutrut.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0