Hjärtat värker...

till och med ännu mer än igår, jag saknar henne så, idag har jag gråtit ända sedan jag vaknade..och jag saknar henne ännu mer. Tänk om man bara hade fått några dagar till..vi skulle ta långa promenader, ligga och gosa på golvet på kvällarna, stryka med fingret efter hennes kinder.

Ville drömma om henne inatt, men inte, det kommer väl så småningom..gud vad jag saknar henne!

Jag vill ha henne här, jag vill säga hur mycket jag älskar henne.



Jag har gjort iordning en liten hörna till hennes minne, där ligger det ett hjärta, ett ljus och en bild på henne(bilden ovanför). Hennes urna kommer få stå där sen, så får den stå där tills jag klarar av att strö ut den.


Marie! Jag kan inte skriva kommentarer i din blogg, det blir något fel, här kommer det jag skrev iallafall.

"Nisse och dem andra vovvarna tar nog hand om Källa där uppe nu.
Källa jagar katterna i himlen och äter god mat och väntar på oss allihop!

Hade vi inte en skyddsängel innan så har vi det nu och hon ser nog till att inget händer oss.

Allt känns jobbigare idag när man börjar ta in att hon inte finns hos oss längre.

Saknar henne så det gör ont!

Kram på er!"


Kommentarer
Postat av: Marie, Janne, Tom, Kevin, Thea, Mille

Jo, det är klart :) ja, riktigt jobbigt, och värre för er allihopa. Du har så otroligt fina bilder på Källa. Vad glad jag blev att hon kommer få en urna. Jätte glad. Så kanske jag få hålla henne sen. Mamma har oxå det efter en hund och det är så skönt. man tittar och ser den. ja, nog jagar hon katterna alltid och säkert en massa kaniner oxå om hon ser dom där... hihihi Kram



Inga såna här dagar är roliga... inte alls, nu måste man bara inse att det är så här. Att en hund kan fastna så här i ens hjärta. Som en kärlek som aldrig försvinner. Finns alltid med en. tills döden skiljer oss åt.

2009-02-12 @ 12:53:45
URL: http://jannemariedanielsson.blogspot.com
Postat av: Anna

Fy vad jobbigt.... Värsta som finns att behöva skijas från sin vän!

Speciellt när man haft dem nära så många år..



Tänkte bara skriva att jag tänker på er!

2009-02-12 @ 14:16:34
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Madde

Hon är så underbart vacker! Man ser vilken klok hund hon var!

2009-02-12 @ 20:37:38
URL: http://o0missmadde0o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0