Hjälp till att få hem Dallas!

Hej alla!
 
Det här är hunden Dallas som varit borta sen i lördags..Han sprang bort i Hudiksvall på lördag kväll..Hoppas vi allihopa kan hjälpas åt så att Åsa kan hitta sin hund. Oavsett om han lever eller inte. Han kan blivit upplockad av någon som inte ringt polisen..Så håll öron och ögon öppna..Bifogar en bild. Sätt gärna ut på era hemsidor..En hund kan ha hunnit springa långt..Skicka vidare....
Ägere Åsa Nilsson 0650-93907  arbete 0650-94950  Eller polisen 114 14


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh nej, stackars Åsa!! Hoppas Dallas kommer hem snart!

Jag kopierar och lägger ut på bloggen, kan jag även kopiera bilden?



Jo, det brukar vara lite chock första dagarna.. Vidrigt det där, verkligen...



Ah, men det ska jag absolut göra! Hehe, petig gillar vi ;p

Speciellt nu i början, så mycket lättare om man lär in rätt från början!

Sen har ju jag inte riktigt tränat seriösa lydnads moment förr heller, vilket gör att jag ännu hellre tar emot tips! :)



Ha d Bra!

2009-02-17 @ 09:37:43
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0