En vecka sedan

imorgon, gud vad tiden går fort, tyckte att det var bara för ngn dag sedan Källa lämnade oss...idag har det varit en tung dag, jag har tänkt på henne mycket, gud jag vill lägga mitt huvud mot hennes mage och gosa en gång till..vackra vackra Källa!
Det var skönt att komma iväg en sväng på kvällen, har haft valpkurs..det är ju så kul med hundar, så jag skulle aldrig klara av att leva utan dem, även om det gör väldigt ont när man mister dem, men all glädje och kärlek som dem ger under den tiden man har dem överväger smärtan när man mister dem.

Rocco är lite nedstämd, det märks på honom att han saknar Källa, idag har han fått leta en leksak inne, flera gånger om, så han fått ngt annat att tänka på.

Ja, vad händer annars då i våra liv, inte så mycket faktiskt, igår var vi iväg till buspalatset och träffade två av Tiams kompisar, Mio och Elin, han fick fina presenter av båda.
Jätte kul hade dem, fast Tiam tyckte det var roligast att springa ute bland bordena och stolarna, med mamma i hälarna:).

Imorgon ska jag iväg till söderhamn och köpa en fotölj som Rocco ska ha i tv-rummet, hade tänkt att köpa en förut som skulle både vara Källa och Roccos, men det blev aldrig av, men nu tog jag tag i det, eftersom Rocco inte får ligga i soffan eller sängen, så skaffar vi en fotölj där vi kan sitta och mysa med honom, tänk vad Källa hade gillat det:(.
250:- köper vi den för och den var hel och fin, den är i skinn för att det ska vara enklare att göra rent, tänk en Bia bädd kostar runt 600:-.

Källa får vara med och pryda bloggen idag igen, det här är hennes myspose, och min kusin Amelia klappar gosmagen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig bild!



Kommer ihåg när jag precis hade tagit bort min Grym, en papillon jag hade. Trassel vart så ledsen och deppad! Låg under sängen och tråkade bara...



Joo, hade väl hoppats på att iaf kunna tävla nån gång med henne, men det är ju mig det hänger på, mina nerver ;p

Men men, det ska nog gå bra!



Ha d!

2009-02-18 @ 12:59:57
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0