Duktig kille..

Ted får hem läxan på måndagarna och har till på torsdagen att bli klar med den..jag kikade vad han hade för läxa och tog precis upp den, så säger Ted att han redan är klar med den, jag har inte ens behövt påminna honom om hans läxor, dem är färdig när jag kommer på att han har fått hem läxan, rättade den och såklart alla rätt..så kul att han har så lätt för sig, ja moster upp i dan ja(hennes egen kommentar;)..

Vi var i söderhamn igår också, dem hade två matcher, vann båda och Ted gjorde 6 mål! Ted har en alldeles egen hejjarklack, igår var morfar och Susanne, mormor, morbror Thomas, Jossan, Viktor och Jossans syster med och hejjade, ja just det ja, Star(broders hund) var ju också med, hon är ju så liten, 1,4 kg, så hon sitter innanför Thomas jacka, i hans innerficka och där är hon så nöjd så:).

Ted ser ngt lagomt dryg ut när han har folk som tittar på honom, redan en divig hockeyspelare, sen stajlar han lite extra ute på isen, men jag vet ju att han är jätte glad och stolt att dem är där och tittar på honom.

På kvällen hade jag valpkurs med fyra stycken, jätte skönt att få komma hemifrån och få hålla på med ngt man tycker är kul, gick jätte bra och jag hoppas att dem är nöjda också.

Nä nu måste jag få dem stora i säng..Ted har varit på innebandyträning och Neo och jag stack iväg till stallet, klappade på favoriterna och tittade på en lektion..jag tycker det är väldigt lärorikt att sitta och titta när dem rider och lyssna på ridläraren.
Vi hade lillebror med pappa, så vi fick sitta i lugn och ro:).

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka sportisar du har!!! Här blir det då inget hockey...Det finns liksom inte i Ljusdal... Men säkert bandy vad det lider... Fast om jag får bestämma en innohussport, där mamma slipper frysa :)

2009-02-02 @ 21:15:49
URL: http://tussilagoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0