Skrytbild!



Så sant så.."I'm so very cute!
Fotade i sängen idag, tyckte jag fick några bra bilder, med tanke på att jag körde manuellt, till och med fokuseringen, svårt att hinna med när man fotar barnen..iallafall Tiam som har riktigt svårt att vara still..efter jag har knäppt så vill Tiam kolla in korten..han är så söt.

Och klok! Han förstår det mesta man säger nu, kommer till en i full fart om man säger banan och då ropar han "ba", lika fort försvinner han när man säger  -nu ska vi byta blöja:).

Han var så himla söt en dag..ni som känner Tiam vet hur mycket han älskar allt som går att äta..om inte annat så syns det bl a på den här bilden att han är ett litet matvrak..inget stopp..
Iallafall så har vi fått flyttat alla varor vi haft på den nedersta hyllan i skafferiet för Tiam gick och plockade mackor och flingor där när han ble sugen..vilket var typ jämt...men när jag hade plockat bort det, så sitter jag i soffan, så hör jag världens vrål och sen en jätte ledsen Tiam(trodde han hade klämt sig) så jag går in till köket och hittar Tiam med händerna på hyllans nedersta hyllplan och huvudet nerdborrat mot händerna och han grät och grät...lillstackarn..men det såg riktigt roligt ut, hela världen rasade samman liksom:).

Ted har fått ögoninflammation, först ena ögat igår, sen det andra blev inflammerat idag..stackarn, nu spritas det för fullt med handspriten och det byts handdukar och sängkläder om vartannat, så jag hoppas att vi andra klarar oss, fast jag räknar nästan med att vi andra också blir drabbade....

Vi har fått kaninungar! Vet inte hur många, ville inte vara där och pilla för mycket, eftersom Sally(mamman) är förstagångsföderska och för att hon är lite skygg, men jag vet att i lever iallafall, sen var det varmt och skönt när jag stoppade ner fingret, så jag hoppas att det inte ligger någon död där.
Sally är en chincilla färgad hermelin wienertecknad, jätte söt, så jag hoppas att det blir ngn i hennes färg, den jag fiskade upp såg brun ut..men vi får väl se:).

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej ja vi bor ovanför prix och Jysk. Det är längst upp som kedjehus fast fristående. Vi bor i det enda vita så vi sticker ut lite.

Är det ni som säljer cykelsadlar? Vi ska till Hamre och köpa en idag så Ada kan cykla med mig. Vad mysigt med Sthlms tripp. Vi ska ner i maj vi me och njuta lite.

ha det bra Kram

2009-04-19 @ 08:50:24
Postat av: Susanne

Guud, vad söt han är!! Morfar hälsar!

Kram på er.

Ses senare idag

2009-04-19 @ 09:56:51
URL: http://susasblogg.blogspot.com
Postat av: madde

Haha han e ju så jäkla söt:) och jag kan verkligen se han framför mig hur han såg ut då han såg all mat var borta:D



Naaw fan så gulliga! jag kommer kankse förvi er den 20e nästa månad om du e hemma någondag! får ta en till på kaninern då o ev kankse foppa e hemma då med:)

kram

2009-04-20 @ 13:55:35
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänk att en av mina kaniner kanske är född ;) Det kanske är en liten Silla där i buren.. Åh vad jag länktar!



så himla söt han är Tiam, och så himla stor... Tiden rusar förbi, alldeles för fort..Snart är tom Olles bebistid förbi..Svårt att tänka sej!







2009-04-20 @ 22:02:23
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhhh vad fint!!! Skurade buren i dag... Så den är redo när hon kan flytta. Ska börja bygga på en sån där trekantsbur att ha på gräsmattan.. Så ingen räv eller fågel får sej ett skrovmål... Bråda dagar ;)

2009-04-21 @ 20:19:15
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Postat av: Catrine

Men guuu vad söt han är, en liten brat unge tror jag närmare bestämt med den frisyren =) thihi..



Ja just ja, hann ni på cosmonova???

Vad såg ni då??



Kram kram

2009-04-28 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0