Ny blogg

för dogsen, kommer väl bli väldigt tjatigt om hundar annars för er som är måttligt intresserad av dem fyrbenta;).

www.roccofoppa.blogspot.com 

Idag har jag haft städdag, bara kaninerna som inte fick städat, men jag ska göra en riktig rengjöring av deras burar, skura dem riktigt, sen ska jag iväg och köpa sågspån, har haft halm nu hela vintern och det suger ju inte lika bra.

Städat på gården har vi gjort också, iallafall lite grann, Tiam tyckte det var jätte spännande att vara ute och tulta på själv..kasta stenar i vattenpölar och kolla på kaninerna..ja han var nöjd i typ 20 minuter, sen verkar det som om hade hela världen på sina axlar..allt jäklades för honom och jag vet inte hur många gånger han ramlade omkull och lyckades alltid ramla i en vattenpöl..

Ska fota lite imorgon, längesen kameran andvändes till mer än bara fyrfotingar;).

Snart har Källa varit borta i 2 månader...förstår fortfarande inte att hon är borta...känns som att hon vilken dag som helst kommer inspringande genom dörren, med öronen nere, huvudet sänkt och en viftande svans...längtar tills vi kan plantera ett körsbärsträd ute i trädgården, en del av hennes aska ska bli nedgrävd där..lilla gumman.

På torsdag sticker jag och dem stora grabbarna ner till sthlm, ska bli kul att få komma ner och träffa Catrine med fam..snosa på lille Kian och träffa Leiah som har blivit stora tjejen:).
Moster och David ska vi ju också träffa, jätte längesen nu, inte sen i julas har vi setts..shit!
Kul ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0