En massa skryt om en klok kille!

Vilken grabb jag har!
Var på utvecklingssamtal med Ted idag, ett riktigt roligt sådant.
Ted fick en massa beröm, han var så duktig med allt han gjorde och han lyssnade alltid, gjorde det han blev tillsagd och jobbar flitigt.

Han har så himla lätt för sig, så jag hoppas att han kommer fortsätta jobba bra under hela skoltiden!

Dem hade fått gjort ett test med fröken, ett lästest, barnet ska läsa så många ord dem hinner på 1 minut, ju fler ord man klarar desto svårare blir orden, fröken berättade att en förstaklassare brukar klara runt 20 ord(pojke) 25 ord(flicka), Ted hann 53 ord! Helt otrolig!

En stolt mamma tog med sig en klok kille till dakås och fikade efter utvecklingssamtalet, för att fira:).


Min superbegåvade kille!

Bröderna verkar också gå i samma fotspår, Neo lär sig det mesta på engång, likaså Tiam och jag hoppas att dem också kommer att ha lika lätt för sig i skolan när dem börjar.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken duktig kille!!! Nu kommer nog morfar att spricka och pysa över......

Hälsa Grattis till den intelligenta pojken

Kramar

2009-04-08 @ 17:01:46
URL: http://susasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0